دلایل حمله آمریکا به گروهک تروریستی تکفیری داعش
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
   

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طی یادداشتی درباره علت حمله هوایی آمریکا به گروهک تروریستی داعش گفت: مهم ترین ماموریت داعش تقابل با محورمقاومت در سوریه و مبارزه با آنچه هلال شیعی در منطقه است می باشد.

 به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ابوالقاسم خسروی سهل آبادی نماینده مردم تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه طی یادداشتی با بررسی علت حمله هوایی آمریکا به گروهک تروریستی داعش، گفت: مهم ترین ماموریت داعش تقابل با محورمقاومت در سوریه و مبارزه با آنچه هلال شیعی در منطقه است می باشد.

  متن یادداشت خسروی سهل آبادی به شرح ذیل است:49244_thum

دیگر بر کسی خصوصا اهل سیاست پوشیده نیست که امریکا عامل اصلی وایجاد کننده اغلب گروهک های تروریستی در جهان است …طالبان، النصره داعش، القاعده،بوکوحرام .. بن لادن و البغدادی و..

امریکا که بعد از ظهور انقلاب اسلامی در خاورمیانه عملا کنترل این حساسترین و استراتژیک ترین نقطه جهان را از دست رفته می دید تا کنون مکاید و دسیسه های زیادی را بکار بسته تا هم از توسعه و سرعت انقلاب اسلامی بکاهد و هم با تقویت رژیم کودک کش اسراییل منافع ومطامع خود را درمنطقه حفظ نماید،بعد از ناکامی امریکا در سرنگونی دولت قانونی و مردمی بشار توسط گروهک های تروریستی النصره، ارتش ازاد سوریه و داعش – که به گفته کلینتون وزیرخارجه سابق امریکا دست پرورده امریکا و عربستان است -این گروهک ها وخصوصا داعش وارد عراق شده و به تصرف استانهای استراتژیک پرداخته وجنایاتی فجیع علیه مردم خصوصا شیعیان مرتکب شدند.

امریکا تا کنون با مواضع دوپهلو هرگز اعمال تروریستی و جنایات داعش را بطور جدی محکوم ننموده و بلکه از اعمال غیر انسانی انها نیز حمایت نموده است.

در روزهای اخیر اوباما و دولت آمریکا پس  از کشته شدن وپناه بردن اقلیت های مذهبی ایزدی و مسیحی عراق به کوه ها تصمیم به حمله هوایی محدود به این گروهک را گرفتند .

 حال باید دید آمریکا به چه علت و با چه اهدافی در یک چرخش ناگهانی برخلاف موضع جانبدارانه از داعش دست به این اقدام زده است؟!

اقدامی که بسیار به حرکت امریکا در حمله به طالبان بعد از واقعه ۱۱سپتامبر شباهت دارد :

 انحراف افکار عمومی از جنایات اسراییل

 بعد از گسترش جنایات اسراییل در غزه تقریبا در اکثر نقاط جهان در محکومیت جنایات اسراییل و خصوصا حامیان مالی و نظامی انها راهپیمایی و تظاهرات براهک دلیل آن می تواند منحرف کردن افکار عمومی مردم گزار شد تا جایی که در خود امریکا مردم و ازادیخواهان به دولت اوباما در تایید جنایات اسراییل اعتراض کردند.

امریکا برای رهایی خود و رهاندن اسراییل از این فشارها مجبور شد در گوشه ای دیگرفضاحتهای خود را و جنایتهای همپیمان خود را سرپوش بگذارد لذا دریک اقدام تاکتیکی به مواضع داعش حمله هوایی محدود نمود.تا به دنیا اعلان دارد که با تروریست و تروریستها مخالف است .

عقب نماندن از مدافعین حقوق بشر

دلیل دیگر این عمل آمریکایی ها می تواند این باشد که آمریکایی ها که همیشه خود را حافظ حقوق بشر خوانده و با این شعار همیشه افکار عمومی جهان را “گول” زده و اغفال کرده اند و در زیر پوشش این شعار بعضی جنایات مانند حمله به افغانستان و عراق را انجام داده اند ، با حمله هوایی به این گروهک دوباره دنبال این است تا خودش را حافظ حقوق بشربه ویژه حامی اقلیت های مذهبی عراق ، نشان دهد و این در حالی است که این گروهک تکفیری بیش از۴۰ ماه است که در کشور سوریه دست به بسیار ی از همین جنایات در مقابل شیعه و سنی و حتی مسیحیان سوریه زده است و در عراق هم تا به حال علیه همه فرق و مذاهب جنایات بسیاری انجام داده و به تازگی به لبنان نیز حمله کرده است و با همین جنایات ماهیت اصلی و حقیقی خودشان را نشان داده اند وآمریکاییان در مقابل این جنایات تا به حال سکوت کرده اند.!

ابراز روحیه استکباری و استعماری به مردم کشورها

ایالات متحده امریکا قصد دارد به مردم جهان خصوصا کشورهایی که مخالف حمله آمریکا به دلایل واهی به کشورهایی چون افغانستان و عراق هستند نشان دهد که بعد از خروج نظامیان آمریکا از این کشورها، دولتهای بومی این کشورها توانایی دفاع از مردم و مقابله با مشکلات سیاسی ، نظامی و امنیتی خودشان را ندارند پس باید آمریکا قیم مابانه محافظ و حامی این مردم و امنیت آنها باشد این درحالی است که مسئولین و مردم عراق بارها اعلام کردند اگردخالتها و دسیسه های بعضی کشور های عربی منطقه و استکبار جهانی نباشد این کشور به امنیت می رسد  و خودش توانایی برقراری امنیت را دارد.

دفاع از منافع واشنگتن در عراق

 اخیرا گروهک داعش در یک حرکت توسعه طلبانه به سوی سنجار حرکت و قصد ورود به استان اربیل عراق داشت که ظاهرا این اقدام سرخود، توافق بین بانیان تروریسم در منطقه (داعش، و آمریکا و رژیم صهیونیستی) را نقض کرد.لذا هواپیماهای جنگنده امریکایی در یک حمله محدود اماکن مرزی منطقه کردستان عراق را مورد هدف قرار دادند و به هیچ عنوان این حملات متوجه مواضع و اهداف گروهک تروریستی در داخل موصل نبود.لذا این تهاجم محدود که در بوغ و کرنای رسانه ای خود غربیها قرار گرفت صرفا و مشخصا برای دفاع از منافع واشنگتن در اربیل عراق بود نه نابودی مواضع داعش.

جلب نظر دولت جدید عراق با حمایت ظاهری از کردها

مهم‌ترین ماموریتی که برای داعش توسط سردمداران آنها در سیستمهای اطلاعاتی و امنیتی غربی- عبری- عربی تعریف و تنظیم شده “تقابل با محورمقاومت در سوریه و مبارزه با آنچه هلال شیعی در منطقه است می باشد، درست زمانی که داعش به اربیل وارد می شود دولت آمریکا حمله به این گروهک تروریستی را اعمال کرده و دولت فرانسه هم از این اقدام دفاع می‌کنند. این اقدام یک تاکتیک بود در ظاهر هم برای حفاظت از کردها و هم برای جلب نظر رئیس جمهور جدید کرد عراق فواد معصوم و هم تذکر به گروهک داعش که متوجه باشد که ماموریت محوری انها تقابل و تهدید تشیع بوده نه حمله به مناطق کرد نشین!!

تهدید داعش به عبرت گیری از سرنوشت طالبان

 در روزهای گذشته موضعی از داعش در رسانه ها منتشر شد که نشان از خطراتی است که مشابه ان برای امریکا از جانب طالبان قبلا بوجود امد  چند روز پیش گروه تروریستی داعش ادعا کرد که با اعلام “دولت خلافت اسلامی” در آمریکا، پرچم خود را در کاخ سفید برخواهد افراشت.

در روزنامه امریکایی “واشنگتن تایمز” به نقل از “ابوموسی” مدیر دفتررسانه‌ای گروه تروریستی “داعش” نیز آمد که؛ خلافت ایجاد شده و متوقف نخواهد شد.”

این روزنامه آمریکایی به نقل از ابوموسی ادامه داد: “ترسو نباشید و با پهپاد به ما حمله نکنید؛ سربازان خود را که در عراق به دست ما به ذلت کشیده شدند بفرستید”

این مواضع تروریستها بر اربابی که والد و عامل تولد نامشروع انهاست گران امد لذا تصمیم گرفتند در یک عملیات محدود به انها هشدار دهند که مراقب منافع سردمداران خود باشند .و بدانند که در صورت تخلف از توافقات قبلی به سرنوشت طالبان و بن لادن دچار خواهند شد.(که البته هم خواهند شد)

خلاصه و نتیجه

 گروهکی تکفیری تروریستی داعش و حامیان انها که تاکنون منابع مالی وتجهیزات نظامی انها را تامین می کنند نظر به این حرکت امریکا و مسایل اخیر احتمالا سعی بر انتقام‌گیری و یا ضربه به منافع امریکا در منطقه یا سایر مناطق جهان و یا اقدامات تروریستی محدود در اروپا و امریکا خواهند.

نمود که بی شک این مساله سراغازی خواهد بود بر تحولات جدیدی در عرصه بین المللی وشروع موجی از اقدامات تروریستی در اروپا و آمریکا خواهد گردید. موضوعی که از همان ابتدای حمایت نظام سلطه و آمریکا از این گروهک‌ها، به عنوان یک هشدار توسط نهادهای اطلاعاتی و نیز تحلیل گران مطرح می‌شد لیکن توجهی به آن نمی‌شد.

آمریکا دولتی است که دنبال منافع خود است و از هر حربه ای برای ان بهره می بردحتی شده از” اسلام “و” الله و اکبر”و “لا اله الا الله” که از حلقوم داعش براید ولی منافع امریکا را صیانت کند و راهبردهای انها را در جهاناسلام هدایت..البته دول استکباری و صهیونیزم بین الملل سعی دارد با جیره و مواجب ادمکهایی را علَم کند مزدورانی را چون دستمال یکبار مصرف استفاده کند ولی همین که گرد لوله تفنگ منافعشان با ان گرفته شد انرا به بهانه ای درزباله دان تاریخ انداخته و یا همانند حیوانی که وحشی و غیر قابل کنترل شده به جان مخالفان و رقبای خود می اندازند… فقط باید جهان اسلام بهوش باشد.

حاکمان کشورهای اسلامی بیدارباشند..مسلمانان این نسخه های جعلی که طبیبی قلابی چون امریکا برای منطقه می پیچد به دور اندازند و در دام آن گرفتار نشوند امریکا اگر صداقت داشت ، زخم چرکین جهان اسلام که حدود شصت سال است در منطقه و در میان کشورهای اسلامی و ملل مسلمان عود نموده درمان می کرد و با خروج میکروب لاعلاج ر‍ژیم صهیونیستی از این دمل چرکی برای همیشه امنیت و آرامش را به منطقه وکشورهاسی اسلامی و حتی به جهان هدیه می کرد./





تاریخ: چهار شنبه 22 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 104
بازدید ماه : 449
بازدید کل : 110188
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت